Liity jäseneksi

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen henkilö, joka on isän tai äidin puolelta sukuun kuuluva tai hänen puolisonsa. Varsinaiseksi tai kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä myös yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka on kiinnostunut sukuseuratoimnnasta ja haluaa tukea seuran tarkoitusta ja toimintaa.

Sukuseuran jäsenyyttä voit hakea joko sähköisellä lomakkeella tai lataamalla (linkki tämän sivun alareunassa) ja tulostamalla pdf-hakemuslomakkeen, täyttämällä sen ja lähettämällä postitse tai sähköpostissa seuran taloudenhoitajalle. Jäsenyyttä voi hakea myös soittamalla jollekin hallituksen jäsenelle, joka täyttää lomakkeen puolestasi antamiesi tietojen perusteella (Yhteystiedot / hallitus). Sukuseuran hallituksen käsiteltyä jäsenhakemuksesi, saat postitse ’Herrasten tietopaketin’ sisältäen jäsenmaksulaskun.

Jäsenmaksut 2024:  *Liittymismaksu 10 € * Varsinainen jäsen 20 €/v * Kannattajajäsen 15 €/v * Ainaisjäsenen kertamaksu 400 €.

Pankkiyhteys: Leppävirran OP FI09 5230 0120 0888 60
Kirjoita viestikenttään jäsenen/jäsenten nimet, osoite tai sähköpostiosoite.

Lisätietoja antaa taloudenhoitajamme Sirkka Kokkonen, sirkkakokkonen@kolumbus.fi, 050 3759952, Kaartotie 2, 74700 Kiuruvesi.

Täytä ja lähetä Sähköinen jäsenhakemus

Ilmoita muuttuneet henkilö- ja yhteystietosi Muutoslomakkeella tai ottamalla yhteyttä Sirkkaan.

Tästä pääset jäsenille tarkoitetuille sivuille (salasanasuojattu)