Sukukokouksen pitoon saimme käyttöömme Warkaus-salin auditorion. Kuvassa noin puolet kokouksen osallistujista.

Sukukokous Varkaudessa 28.8.2021

Tämä vuosi muutti meidän jo loppumetreille valmistellun viidennen sukujuhlamme pitämisen. Koronatilanteen vuoksi jouduimme valitettavasti supistamaan päivän vieton sääntöjemme mukaiseen sukukokoukseen. Kokouksen pito Warkaus-salin tilavassa auditoriossa ja lounas Tempo-aulasalissa mahdollisti meille terveysturvallisen tapaamisen.

Aurinkoinen lauantaipäivä oli odotettu hetki 8-vuotiaan sukuseuramme toiminnassa. Saimme käsiimme ihailtavaksi uunituoreen sukukirjamme 'Reko Ollinpoika Herrasen sukua'. Jo ennak-kovarauksina suurin osa kirjan ensimmäisestä painoksesta oli myyty. Sukukirjan myötä kiinnostus sukuseuramme jäsenyydestä on ilahduttavasti lisääntynyt, Jäsenmäärämme on nyt 132, ja uskomme sen lisääntyvän, kun kirja on päässyt laajemmin sukukunnan käsiin. Suku-tutkimustyötä jatketaan ja myös DNA-tutkimuksen hyödyntäminen on mukana toimintasuunni-telmassamme.

Rajoitusten nyt poistuessa lähdemme toiveikkaina kohti seuraavaa kaksivuotiskauttamme, joka huipentuu sukuseuramme 10-vuotisjuhlaan kesällä 2023.